Service
Serviceoppdrag er et samspill mellom fagarbeidere og deres kompetanse satt i system med bedriftens systemer og rutiner.
Spesialkompetanse innen servicemarkedet
Vi har egne servicerørleggere og teknikere ved våre lokasjoner i Egersund, Bryne, Tau og Sandnes. Her leverer vi en rekke tjenester innenfor privat og proff marked.
Avdelingene består av prosjektledere og rørleggere som har spesialkompetanse innen servicemarkedet. Vår bedrift innehar sentrale godkjenninger og andre kvalitetsgodkjenninger for å kunne levere høy kvalitet i alle ledd.
Vi gjennomfører alt av serviceoppdrag som reparasjoner, og småoppdrag til serviceavtaler, driftsavtaler og ombygginger for private og næringskunder.
Bærekraftig teknologi og ekspertise i fremtidens prosjekter
Vi leverer fremtidens løsninger basert på bærekraft og den nyeste teknologien. Dette gjøres sammen med dyktige fagfolk innen bransjen. Vi er også med som rådgivende entreprenør i tidlig fase med planlegging og gjør vårt ytterste for å skape suksessfulle prosjekter.
Vi har et kvalitetssystem som kontinuerlig vedlikeholdes og fornyes med ny erfaring og kompetanse. Service og småoppdrag er kanskje noen av de vanskeligste oppdragstypene vi har. Våre rørleggere dokumenterer derfor med håndholdt elektronisk utstyr på alle serviceoppdrag. Her fotograferes grensesnittet mellom gammelt og nytt.
Lagring av historisk informasjon
I tillegg har vi egenutviklede sjekklister. Denne informasjonen lagres og knyttes opp til det aktuelle oppdraget. Dette gjør det også enkelt å spore tilbake til historisk informasjon på det enkelte oppdrag. For oss er det en selvfølge at vi benytter standardiserte produkter av høy kvalitet.
Vi leverer alt fra planlegging, gjennomføring, overlevering til drift og serviceavtaler.